فایل صوتی اعتماد به نفس سریع
نوشته شده توسط : زپو

 فایل صوتی اعتماد به نفس سریع



خودهیپنوتیزم می تواند به اعتماد به نفس و عزت نفس شما کمک کند.

 

مقداراعتماد به نفسی که ما در خودمان احساس می کنیم نقش مهمی در کل زندگی ما دارد. اعتماد به نفس ارتباط مستقیمی با میزان موفقیت ما در بدست آوردن فرصت های شغلی،روابط و تمامی تلاش های ما دارد. هر چه اعتماد به نفس شما بیشتر باشد احتمال دست یابی شما به اهدافتان در زندگی بیشتر می شود.

متاسفانه بیشتر افراد با مشکل عدم یا کمبود اعتماد به نفس مواجه هستند. اعتماد به نفس چیزی نیست که شما آن را داشته باشید یا نداشته باشید. اعتماد به نفس چیزی است که همه ما با آن متولد می شویم اما به نحوی مقداری از آن را از دست می دهیم. تفکر مثبت جای خود را به تفکر منفی میدهد و اینگونه فراموش می کنیم که چگونه به خود اعتماد داشته باشیم.

خودهیپنوتیزم یک روش ایده آل برای بازگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته می باشد. برای بهره بردن از قدرت هیپنوتیزم ابتدا باید تمامی خرافات را درمورد هیپنوتیزم دور بریزید. هیپنوتیزم افراد را مجبور به انجام کاری نمی کند بلکه به شما کمک می کند خود را به نحوی که دوست دارید باشید تجسم کنید. اگر بتوانید اعتماد به نفس را در زندگیتان تجسم کنید، آنگاه قادر خواهید بود آن را بدست آورید.

یکی از دلایلی که هیپنوتیزم بسیار محبوب است ارزان بودن و بی خطر بودن آن می باشد و نتایج بسیار سریع بدست می آیند. هیپنوتیزم به کمک دسترسی به ضمیر ناخودآگاه و سپس ایجاد تغییرات مثبت به وسیله تلقینات انجام می شود. در طول تمرینات شما به خواب فرو نمی روید بلکه ذهن شما بسیار متمرکز می شود و اضطراب شما بسیار کاهش می یابد. این مسئله بسیار مهم است زیرا اضطراب و ترس، مقاومت ایجاد میکند هر چه میزان اضطراب شما کمتر باشد شما آماده تر هستید تا تلقینات را بپذیرید و تغییرات مثبت را در خود ایجاد کنید.

نتایج افزایش اعتماد به نفس به کمک هیپنوتیزم بسیار قدرتمند است. می توانید روابط خود را بهبود ببخشید، موفقیت بیشتری در کسب فرصت های شغلی بدست آورید و به تمامی اهداف خود برسید.

 شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز به این فایل گوش کنید اما برای نتیجه گیری بهتر میتوانید در اول صبح یا آخر شب هنگام خواب به آن گوش دهید. حین گوش دادن به این فایل بهتره یک مکان آرام و راحت را انتخاب کنید. اگر در روز اینکار را انجام میدهید بهتر است یک مکان کم نور را اتخاب کنید. در حین انجام تمرین کوچکترین حرکت حتی پلک زدن باعث بیرون آمدن شما از حالت خلسه میشه بنابراین هیچ حرکتی انجام ندهید.

آرزو دارم از زندگیتون نهایت لذت رو ببرید


خرید و دانلود  فایل صوتی اعتماد به نفس سریع






:: برچسب‌ها: فایل صوتی اعتماد به نفس , بالا بردن اعتماد به نفس سریع , اعتماد به نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: